reklama

Ospravedlňujem sa za neuverejnenú 2. časť posledného blogu

Už dávno som predmetný článok na pokračovanie ukončil. Ale pre tecnické problémy ho dlhodobo nemôžem preniesť z kľúča vo Worde na môj blog v SME.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Až neskoro som zistil, že mi vraj ešte v roku 2018 skončila licencia na využívanie písania vo Worde, ktorý som pri písaní blogov trvalo využíval. Jej obnova je však problematická technicky, pretože môj príliš starý počítač už nespĺňa technické podmienky (vrátane na vyšší operačný systém Windows 10) na udelenie novej licencie. A na kúpu nového počítača nemám zatiaľ dosť peňazí.

Prepísať či vykrátiť ukončenie prvej časti môjho analytického článku o súčasnej tiež "politike" priamo na blog však nemienim. Pomerne veľa času s prestávkami som mu venoval a jeho prepísanie "naraz" by mi taktiež pre zlý zrak dlho trvalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pričom technickú cenzúru mojich blogov od začiatku tohto roku veľmi starostlvo a bezohľadne uplatňuje pán správca. . V čoho dôsledku ich celková priemerná karma postupne upadala z vyše 11.00, aby dnes skončila na NULU!!! "Začarovane" sa stratila ako fantom pri mojom profile, napísaných 109 príspevkov na blog(u).sme.sk.

Svoj deštrukčný prístup zopakoval pán správca aj v prvej časti môjho nedokončeného blogu, keď v prvý deň ráno bol na 2. mieste v tabuľke desiatky "Najčítanejších". Tiež v tento prvý deň od uverejnenia dosiahol 976 - krát čítaní, následne "zázračne" dodnes vyše sto čítaní. Už dlho a bezvýsledne kritizujem stav, že na rozdiel od iných blogov sa moje aktuálne komentáre a články "čítajú" nanajvýš jeden deň. 

Jozef Sitko

Jozef Sitko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  315
  •  | 
  • Páči sa:  6 059x

Mgr. Jozef Sitko (*1935), v rokoch 1968 - 1971 komentátor denníka Smena a zástupca šéfredaktora týždenníka Expres. Z oboch redakcií ho komunisti vyhodili. Až do roku 1989 mal dištanc - zákaz čokoľvek publikovať.Následne založil prvý nezávislý týždenník Slobodný piatok, bol jeho šéfredaktorom. Bol tiež riaditeľom tlačového odboru a poradcom prezidenta M. Kováča. Potom založil Nadáciu Slovak Gold a štrnásť rokov ju viedol.Napísal šesť kníh. Jeho nový titul: Vedieť odísť.V roku 1991 získal hlavnú novinársku cenu Slovenského literárneho fondu a v roku 2000 mu prezident Schuster udelil za celoživotnú publikačnú činnosť štátne vyznamenanie Pribinov kríž III. triedy. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu